Pagina's

zaterdag 4 juli 2015

Life update: What happened?

Even een kleine update over wat er in mijn wereldje allemaal aan het gebeuren is. Het is al een tijdje geleden dat ik hier voor mijn laptop nog eens een artikeltje getikt heb en daarvoor heb ik mijn redenen natuurlijk. Ik heb namelijk een nieuwe mijlpaal in mijn leven bereikt; ik ben afgestudeerd van de middelbare school.

Zes jaar, twee scholen en een diploma later is het tijd om de middelbare school carrière achter mij te laten. Niet niets is dat, helemaal klaargestoomd voor de grote wereld. Althans, dat denk ik toch. Terwijl iedereen al volop plannen aan het maken is voor volgend jaar, zit ik hier bij mezelf nog steeds niet wetend waar ik nu eigenlijk goed in ben en wat ik nu werkelijk wil gaan doen met mijn leven. Geen paniek, vroeg of laat kom ik er wel achter.

De gedachte dat ik nooit meer in die vertrouwde middelbare school ga zitten, maakt mij deels nerveus en deels opgelucht. Ik moet toegeven dat ik er buitengewoon goede herinneringen op heb nagelaten en dat het al bij al nog niet zo slecht was, maar nu is het wel eens tijd om iets te doen waar ik ook echt wat aan zal hebben. Geen geschiedenis of aardrijkskunde meer, maar een creatieve richting die helemaal bij mij past.

Nu iets over mijn nieuwe, pluizig vriend die me de laatste maanden gezelschap houdt, genaamd Sjors. Mijn nieuwe kamergenoot is namelijk een adorabel dwergkonijntje gekregen van mijn lieftallige vriend. Ik ga geen woorden meer aan vuilmaken, de foto's zeggen genoeg geloof ik.


Nog een ander leuk detail is dat ik aan het leren rijden ben. Mijn theorie heb ik laatst gehaald en voor mijn verjaardag heb ik een leuk autootje gekregen zodat ik volgend jaar makkelijker vanuit dit boerendorp op de hoge school kan geraken. Ik heb nog maar enkele keren gereden maar tot nu toe gaat het vrij vlot, deze vakantie wordt het vooral veel oefenen.


Bij deze een kleine update over mijn leventje, wat is er bij jullie zoal aan het gebeuren?

Hope you enjoy,
Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen