Pagina's

donderdag 16 juli 2015

Filmpje: Denemarken 2015

Voor wie mijn vorige posts gelezen heeft, weet dat ik er tussenuit ben geweest naar Denemarken. Niet bepaald een land dat direct in je op komt als je op zomervakantie gaat. Ik kan in ieder geval zeggen dat dit een prachtige ervaring, een land waar men ontzettend ecologisch, vriendelijk en betrouwbaar is. Veel windmolens, mooie natuur en een prachtige omgeving. Maar wat kan ik met woorden beschrijven als beelden meer kunnen zeggen? Volg mijn belevenissen van Denemarken en geniet ervan!


Hope you enjoy,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je er filmpjes van maakt. Ik vind Denemarken echt een super leuk land, wil er weer heen nu ik zo de beelden zie haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel leuk, zo'n filmpjes :) Denemarken lijkt me zo'n prachtig land, wil ik ook echt graag eens heen!
    XO IMKE | Pastellics

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Staat allang op mijn lijstje! Lijkt me zo een mooi land! :D ben enkel nog maar in Zweden geweest en was er weg van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk om dit filmpje te zien!! Over enkele weken ga ik ook naar Denemarken.. Zo krijg ik een beetje een beeld van het land. Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben ook een keer op vakantie naar Denemarken geweest! Vond het zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig land is Denemarken toch!
    Ik wil er al zo lang heen. De natuur daar alleen al spreekt me ontzettend aan <3

    BeantwoordenVerwijderen