Pagina's

zaterdag 25 april 2015

Plannen voor deze zomer

Het lijkt nog even, maar de zomer komt steeds dichterbij. Deze zomer is voor mij dit jaar best wel speciaal, want ik ben (hopelijk) afgestudeerd in juni op de middelbare school! Dit is een grote stap waar veel bij komt kijken waaronder verder studeren. Wat ik precies wil doen is nog een mysterie, maar eens ik een keuze gemaakt heb, houd ik jullie zeker op de hoogte. Studeren aan de hoge school wil dus ook zeggen, beginnen in eind september waardoor ik bijna 3 maand vakantie heb. Natuurlijk konden enkele leuke uitstappen en plannen voor deze vakantie niet ontbreken.

Het eerste wat mij te wachten staat na de examens, is mijn proclamatie. Wat spannend! Dit is een van de belangrijkste momenten in mijn leven, hetgeen waar ik dan ook lang voor gewerkt heb. Zes jaar lang gewerkt voor mijn uiteindelijke diploma, wauw!

Kort daarna vertrek ik al direct naar Denemarken samen met mijn vriend en zijn gezin. Nog zoiets om naar uit te kijken, zo'n land spreken mij enorm hard aan. Het is ook ontzettend lief dat ik gewoon mee mag gaan. Wat we allemaal in Denemarken gaan doen, weet ik nog niet helemaal, maar ik ben er zeker van dat het heel erg leuk wordt!

De rest van de weken is het even rustig, maar net zoals vorig jaar ga ik nu terug naar Pukkelpop. Vorig jaar ben ik één dag geweest naar het geweldige festival, maar ik kon er geen genoeg van krijgen dus heb ik besloten om dit jaar 3 dagen te gaan. Ik heb er vorig jaar toen ook een artikeltje over geschreven, dat vind je hier. Er komen zo geweldige namen waaronder Linkin Park, Rudimental, Bastille, Major Lazer, The Offspring,... Excited!

Uiteraard moest ik ook gebruik maken van het feit dat ik in september ook nog vakantie heb, dus ga ik samen met 5 andere vrienden een weekje naar Porto. We hebben via Airbnb een leuk appartementje kunnen huren aan een spotprijsje en de vliegtuigtickets zijn via Ryanair besteld dus de prijzen vallen allemaal goed mee en dat is als student ook wel fijn.

Natuurlijk ben ik ook van plan om een vakantiejob te zoeken zodat het allemaal een beetje compenseert. Ik heb misschien al iets gevonden, maar er staat nog niets vast. Ik kijk al heel hard uit naar deze zomer, want ik ben er zeker van dat dit een geweldige tijd wordt. Eentje om niet snel te vergeten en waar ik soms niet goed stil bij sta. Wat zijn jullie plannen?

Hope you enjoy,
Emily

1 opmerking:

  1. Leuke plannetjes! Ik ben ook aanwezig dit jaar op Pukkelpop, jeej! Deze meid kan ook niet wachten!

    BeantwoordenVerwijderen