Pagina's

zaterdag 4 april 2015

Back on track: Springspiration

Officieel is het al lente, maar daar is jammer genoeg nog niet veel van te merken. De lentekriebels beginnen er al meer en meer aan te komen wanneer ik denk aan mijn tripje naar Barcelona. Vermits dit mijn laatste jaar is in de middelbare school, wordt er een bescheiden reisje naar het mooie Catalonië gemaakt. Met 60 andere jaargenootjes en enkele leerkrachten die de hele rondrit uitstippelen, wordt het zonder twijfel een buitengewone reis. Hopelijk wordt het lentegevoel daar reeds bevestigd. Om in de stemming te komen en heb een inspiration gemaakt, genieten maar.



Alle foto's zijn afkomstig van Weheartit of Pinterest

Hope you enjoy,
Emily

19 opmerkingen:

  1. Wat heb ik er toch zin in!

    xoxo
    www.loisblog.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk die foto's! Die van Parc Guëll in Barcelona zijn mooi, daar ben ik zelf ook geweest! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaah so pretty! ik hou van de lente :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie afbeeldingen! Lekker vrolijk! :D xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige inspiratie! Heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hele mooie foto's! veel plezier alvast :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah leuke foto's! Heel veel plezier in Barcelona.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie post, en veel plezier!
    Trouwens... Samen met een groep van 10 bloggers houden we donderdagavond een closet sale in de Kalvertoren, misschien vindt je het leuk om te komen indien je op tijd terug bent natuurlijk? Hier meer info:
    Bloggers Pop up Sale
    www.fromhatstoheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhh leuk! Barcelona is blijkbaar echt een geweldige stad dus ik kijk er naar uit om die in juni te bezoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk! Veel plezier alvast! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijne inspiratie! Alvast veel plezier in Barcelona! Lijkt me erg mooi daar

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super fijne inspiratie :) Word er helemaal vrolijk van. Veel plezier in Barcelona!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig is het nu wel mooi weer geworden! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele mooie foto's. En wat leuk dat je naar Barcelona gaat, alvast veel plezier daar! :D

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ahh superleuke foto's, ik ben ook zo blij met de lente <3 Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen