Pagina's

donderdag 1 januari 2015

2015

Ik kan weer niet geloven hoe snel dit gegaan is, vandaag is het de eerste dag van het nieuwe jaar. Spannend! Ik ben benieuwd wat me deze driehonderdvijfenzestig dagen te wachten staan. Het vorige jaar heeft veel teweeg gebracht, zowel positieve als negatieve momenten. Dit nieuwe jaar is best wel speciaal voor mij want ik word achttien jaar, ik ga (hopelijk) afstuderen, leren auto rijden, ... Ik ben er dus best wel van overtuigd dat er veel gaat veranderen.

Wat is een nieuw jaar zonder goede voornemens? Ook al is het iets dat snel vergeten wordt, ik vind het altijd wel fijn om er een aantal op te stellen. Ik moet er gewoon enkele keren aan herinnert  worden voor ik er werkelijk in slaag. 

- Minstens twee keer per week een artikeltje online zetten. Ik begon het allemaal goed en wel, maar ik realiseerde dat je er ontzettend veel tijd in moet steken en ik ben vaak nogal perfectionistisch waardoor ik vaak artikels schrijf, maar nooit online zet. Bij deze wil ik hier wel graag aan werken.

- Genieten van kleine dingen. Ik denk dat het voor mezelf best wel belangrijk is als ik mezelf hieraan probeer te houden. Door de kleinste dingen kan ik al helemaal slecht gezind worden en is heel mijn dag naar de knoppen. Ik zou het graag omgekeerd willen dus ga ik hier zeker aan werken.

- Diploma behalen. Ik zit nu in mijn laatste jaar, wat ontzettend spannend, maar ook zwaar is. Liefst zou ik afstuderen met onderscheiding of met een of andere prijs voor een bepaald vak, maar dat is op zich bijzaak. Gewoon afstuderen is voldoende haha. Hierbij hoort ook een beetje de juiste richting zoeken naar volgend schooljaar toe.

- Minstens één keer per week sporten. Over deze heb ik de meeste twijfels, dit is nu echt eens iets dat ik jammer genoeg nooit volhoud. Ik wil proberen om thuis een work out te doen, komaan één keertje per week moet toch wel lukken! 

Dit was het wel weer zo'n beetje, het zijn best wel klassiekers maar goed. Ik ben zeker en vast ook erg benieuwd naar jullie voornemens, misschien kan ik er nog inspiratie uithalen. Ik wens ook iedereen het beste toe in 2015, geniet ervan en probeer 2014 te overtreffen. Doe vooral wat jezelf gelukkig maakt.

Hope you enjoy,
Emily

8 opmerkingen:

  1. Je hebt goede doelen opgesteld! Volgens mij willen meer mensen gaan genieten van de kleine dingen in het leven dus als je veel blogs volgt zal je er vaak aan herinnerd worden. Misschien ook een tip om je doelen uit te schrijven? Bijvoorbeeld een schema voor het sporten, of voor het plaatsen van artikelen. Afvinken voelt zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal mee eens! Doelen vaststellen is helemaal niet verkeerd ;)

    2015, please be good to us ;)

    Succes!

    Liefs,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes met het halen van je doelen, komt vast goed! Ik wil ook meer sporten maar ik betwijfel ook of het wel gaat lukken… maar af en toe een wandelingetje maken is ook al beweging toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk om overal goede voornemens tegen te komen :) Ook al heb ik ze zelf niet, ik vind het altijd wel heel fijn om over alle plannen en doelen te lezen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en goede voornemens! Happy New year;)

    xx Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben heel erg benieuwd naar al je nieuwe artikels :) Zolang je je maar niet verplicht gaat voelen, moet leuk blijven ;)
    Nog een gelukkig nieuwjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. succes met je voornemens! X Laura www.mixtfashion.com

    BeantwoordenVerwijderen