Pagina's

maandag 15 december 2014

Wishlist Feestdagen

Ik weet dat het weer te lang geleden is dat ik nog eens iets heb gepost, maar ik zat namelijk in de examenperiode. Ik vond het net iets belangrijker om me daar even op te concentreren dus heb ik even geen artikels meer geplaatst. Nu heb ik drie weken vakantie dus kan ik mijn schade inhalen.


Hey guys! De feestdagen staan voor de deur en elke keer wanneer men vraagt wat ik graag wil, weet ik nooit wat zeggen. Dit jaar heb ik voor mezelf een lijstje gemaakt met enkele spulletjes die ik graag wil. Dit maakt het voor mezelf en voor anderen iets makkelijker. Natuurlijk draaien de feestdagen niet allemaal om de cadeautjes, maar dit is iets waar wij wel graag aan meedoen. Ik zet ook overal een linkje bij zodat het makkelijk is om ze terug te vinden.

Zoeva kwasten
Over deze kwasten heb ik al zo'n goede reviews gelezen en ik wil ze al vrij lang. Ze hebben de perfecte combinatie van prijs/kwaliteit. Nu heb ik eerlijk gezegd heel goedkopen kwasten waar ik niet veel mee kan, dus lijkt het me handig om ineens een setje te kopen met een combinatie van verschillende kwasten. Ik heb op de site uitgezocht welke mij het handigst en het beste leek, ik kwam uit op de Complete Set van €105. Die vind je hier.

Adobe Photoshop
Mijn blog heeft dringend nood aan een goed bewerkingsprogramma, Photoshop is dus ideaal. Jammer genoeg is het niet het goedkoopste, misschien een gek cadeau om te geven maar ik zou er alleszins erg blij mee zijn. Die koop je best via de App Store aangezien ik geen cd aansluiting heb, dit kost rond de €70. De link vind je hier.



Laptop hoes
Sinds de zomer heb ik een Macbook Air, altijd handig om deze overal mee te sleuren. Alleen niet zo verstandig om dit zonder hoes te doen. Die hard case hoezen vind ik er wel fijn uitzien, zeker die gouden. Hier kosten ze €24,95.
Eigen domein
Het lijkt me ook net wat fijner om voor mijn blog een eigen domein te hebben, het is direct wel al wat profesioneler en het geeft naar mijn mening een betere indruk. Zelf weet ik niet wat de beste site is waar je dit mee kan doen, want ik heb hier geen ervaring mee. Als jullie een voorstel hebben mag je dit altijd in de reacties achter laten.


John Green boekenset
Natuurlijk kan deze niet ontbreken in mijn wishlist. Er zijn heel wat boeken die nog op mijn lijstje staan, maar deze staan toch wel bovenaan. Ik lees als het mogelijk is boeken liefst in hun oorspronkelijke taal en omdat deze nu niet heel erg moeilijk zijn in het Engels, is dit zeker mogelijk. In deze set zitten vijf boeken, namelijk The Fault in Our Stars, Looking for Alaska, Paper Towns, An Abundance of Katherines en Will Grayson, Will Grayson. De boekenset is hier afgeprijsd naar €27,99.

Zwarte Essie nagellak
Ik heb twee Essie nagellakjes en deze blijven zo lang zitten op mijn nagels, ik heb een wit en een nude kleurtje, dus een zwart ontbreekt in mijn collectie. Ik draag ontzettend graag zwarte nagellak, maar diegene die ik had is nu ondertussen alweer opgedroogd, Essie nagellakjes kosten €10. De link vind je hier.


Philips Lumea ontharing
Dit is iets dat ik me vroeg of laat ga aanschaffen, het is zonder twijfel het handigste ooit. Dit is een soort laser behandeling die je thuis veilig kan gebruiken. Zowel geschikt voor het lichaam als gezicht en aangezien ik donkere haren heb (dus ook op mijn gezicht) lijkt het me ideaal om deze permanent te verwijderen. Ik heb hier al heel erg positieve reacties over gelezen. Het enige nadeel is natuurlijk dat het erg duur is, het apparaat kost jammer genoeg €279. De link vind je hier.

Ik heb duidelijk van verschillende prijscategorie├źn spulletjes in mijn wishlist, de ene al duurder dan de andere. Ik heb al erg veel zin in de feestdagen en ik wens iedereen alvast het beste. Vanaf nu ga ik weer regelmatiger een artikeltje plaatsen, want ik heb alweer vakantie



.

Wat staat er op jullie wishlist voor deze feestdagen?

Hope you enjoy,
Emily

11 opmerkingen:

  1. leuke wishlist! ik heb ook een case nodig voor mn macbooook

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n laptop hoes heb ik ook al een tijd op mijn lijstje staan. Heel handig en geeft ook meteen een leuk en schattig effect, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke wishlist! De Zoeva set wil ik ook zo graag hebben! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie wishlist! De Zoeva set staat ook hoog op mijn wishlist, net als dat laser apparaatje. Al is die inderdaad wel heel erg duur haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vond Adobe Photoshop ook een beetje duur (en een beetje heel ingewikkeld haha) en heb nu alleen Adobe Lightroom, het kleine broertje van Photoshop. Je kunt er wat minder mee maar nog steeds eindeloos veel en ik heb er eigenlijk wel genoeg aan voor mijn foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke wishlist! Ik heb mijn domein via easydns gekocht. Dit gaat heel makkelijk via blogger en je betaalt er maar 10€ (per jaar) voor! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke wishlist! De boeken van john green zijn geweldig, vooral the fault in our stars. Wauwie, zo'n mooi verhaal. <3

    Liefs, Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zeg zo'n boeken set van John Green! Ik wist niet dat ze die hadden, ik heb het boek van the fault in our stars. Echt heel mooi. Dat zoeva kwasten setje ziet er erg leuk uit. Ik heb net je blog ontdekt, je hebt echt een mooie blog. Ik ga je gelijk volgen :) Lijkt me leuk als je me terug volgt! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik had de zwarte Essie vorig jaar op mijn lijstje en heb hem nog gekregen ook! Gebruik hem super vaak! De lumia zou ik ook graag willen, maar dan moet ik toch even sparen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke wishlist! Adobe photoshop 2 is trouwens gratis, wel verouderd maar nog prima te gebruiken vind ik. Op mijn lijstje staat ; mac lipstick en lipliner en holografische nagellak oh en Lush producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke wishlist! Oeh die Zoeva set wil ik ook graag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen