Pagina's

dinsdag 23 december 2014

OOTD - Christmas Time

Met de feestdagen in zicht is de zoektocht naar de perfecte outfits en jurkjes weer van start gegaan. Ik heb de mijne nu helemaal compleet, maar ik heb het nog niet kunnen vastleggen op foto. Mijn SD kaartje is ergens zoek en met mijn kamer als stort is het vrij onhandig om daar iets terug te vinden. Natuurlijk ga ik deze vakantie grote kuis houden dus hoop ik die snel te vinden, maar voorlopig is het even zo. Wat ik wel heb, is een andere outfit die ik eventueel ook zou aantrekken voor Kerst. 

Deze week ben ik al meerdere keren gaan shoppen in Antwerpen om leuke cadeautjes en natuurlijk een geslaagde outfit uit te zoeken voor Kerst. Ik heb een simpel zwart jurkje gevonden waar ik een gouden riem bij heb gekocht om het net wat chiquer te maken, ik hoop jullie die outfit snel te tonen. Voor Nieuwjaar mag het altijd wat luxueuzer vind ik en heb ik van Romwe een kleedje besteld vorig jaar die ik normaal gezien toen ging aantrekken. Jammer genoeg is het pas in maart ongeveer toegekomen. Enige voordeel: dit jaar moet ik geen rondreis maken om een kleedje te vinden. 



Nu even over deze outfit, de foto's zijn een tijdje geleden gemaakt maar ik vond het geschikt voor deze gelegenheid. Dit is een outfit die ik perfect voor Kerst zou dragen, misschien een beetje meer opgekleed dan. Ik kan momenteel niet mijn officiĆ«le outfit laten zien natuurlijk, maar dat komt nog wel. Wat dragen jullie bij Kerst? 



Kleding / Crop Top - H&M / Rok - Pull&Bear / Leren Vest - H&M / Knuckle Rings - Brandy Melville / Ketting - H&M / Schoenen - Primark /

7 opmerkingen:

  1. Wauw, hele mooie outfit heb je aan! Vooral het rokje vind ik heel mooi en elegant staan bij jou! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een leuke combinatie! De crop top en het rokje zijn supermooi samen.

    X Nadeche

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuke outfit heb je aan! Dit zou ik zelf ook zo dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahh, ik ben fan van je croptop! Lekker zonnige foto's ook haha, ik zit naar de grijze wolken buiten te staren, bwuhh :(.

    BeantwoordenVerwijderen