Pagina's

zondag 9 november 2014

Pop Art

Hey iedereen, voor school had ik een opdracht waarbij we een schilderij of iets dergelijks moesten na maken. Ik had het idee om de wel bekende pop art make up te maken, dat moest wel lukken. Maar het moeilijke was om de foto exact na te doen. Proberen alleszins. In de klas zijn er al prachtige exemplaren ingezonden. Omdat ik een beetje te laat was, door feestdagen waar ik niets meer van af wist, had ik de andere foto's al gezien. Gisteren heb ik mijn werkje gemaakt en ik ben er best wel fier op.



De onderste foto was de foto die ik na ging doen, de bovenste is het resultaat. Ik heb de make up zelf gedaan natuurlijk en ook de foto heb ik zelf genomen. De pruik die ik op heb, ben ik bij de Action gaan halen voor zo'n 3 euro. Ik vond het geweldig op de doen, zo'n opdrachten wil ik zeker nog meer maken. 

Vandaag wanneer dit artikeltje online komt, vertrek ik naar Litouwen. Ik heb er erg veel zin in natuurlijk, maar dit wil zeggen dat ik eventjes niet actief zal zijn op mijn blog. Ik hoop dat jullie er begrip voor hebben, dit is nog steeds van school uit. Misschien vind ik ergens wel een klein gaatje om nog snel een artikeltje te tikken, maar ik vrees ervoor.

Wat vinden jullie van mijn werkje?
Hope you enjoy,
Emily

4 opmerkingen: