Pagina's

donderdag 6 november 2014

OOTD - Sweater weather

Nu is het toch al een beetje naar de koudere kant aan het opgaan, maar een dikke trui en winterjas is tegen mijn principes nu. Ik had laatst een gesprek met een vriendin, dat als je er aan begint, je niet meer terug kan. Daarin heeft ze toch wel gelijk, wanneer je begint met je winterjas kan je niet terug naar je 'herfstjas'. Net hetzelfde met dikke truien, maar crop truien vind ik wel helemaal geweldig voor de herfst.



Deze outfit vind ik geweldig om in deze periode te dragen. Oké, ik geeft toe de foto's zijn genomen toen het net wel heel mooi weer was, maar een jasje erover en hup je bent ook klaar om te gaan. De foto's zijn genomen door mijn geliefde buurjongen, Simon. Ik voel me er nog steeds een beetje ongemakkelijk bij wanneer mensen foto's van mij maken, maar daar komt wel verandering in haha.


Kleding / Trui - Primark / Broek - Bershka / Schoenen - Dr. Martens / Ketting - H&M / 

13 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik ben zelf ook fan van crop truien, maar heb er tot nu toe nog niet 1 gevonden die echt goed bij mij staat haha. Binnenkort maar weer eens even naar de Primark :)
    Liefs
    Lisa
    www.revive-style.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha klopt wel wat truien en winterjassen betreft. Ik heb ze wel al de kast uitgetrokken - maar fijne truien zijn de enige manier om fijn de winter door te komen hahaha

    leuke outfit tho!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige outfit heb je aan. Je trui ziet er ontzettend mooi en comfy uit, heerlijk voor de kouder wordende dagen <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke outfit! Je trui ziet er warm en comfy uit! Perfecte outfit voor de koude maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave trui, deze outfit is zo leuk.. Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin en instagram, hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie foto's! Vind je broek heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh deze outfit is echt onwijs leuk! De croptop staat je echt super, de foto's zijn ook echt onwijs mooi. :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie foto's en mooie trui, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke outfit, heerlijk voor de koudere dagen inderdaad! Ik laat m'n foto's meestal maken door m'n zusje, kan ik lekker commanderen en bij andere mensen doe ik dat toch minder snel haha ;')
    X Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke outfit! Ik houd van lichte kleuren zoals die van je trui in de herfst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke outfit! Leuke spontane foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen