Pagina's

zaterdag 1 november 2014

November 2014


Vandaag is het één november, wat wilt zeggen dat het een nieuwe maand is. Deze maand is er niet veel om naar uit te kijken, maar wel iets heel groots waar ik al lang op aan het wachten ben. Ik deel jullie in dit artikeltje mijn vooruitzichten van deze maand. Laten we de inleiding kort houden en er gewoon aan beginnen!


Litouwen

Mijn eerste spannendste vooruitzicht is Litouwen. Wat? Ja! Onze school doet mee aan een uitwisselingsproject van de Europese Unie, Comenius. Hierbij gaan enkele leerlingen naar verschillende landen en bij deze mag ik naar Litouwen gaan. We vertrekken 9 november, dat is dus niet meer zo lang(!!) en we komen terug aan de 14e. Ik ben enorm blij dat ik deze kans gekregen heb, we vertrekken ook met een geweldige groep. We maken er zonder twijfel een topweek van!


Vele hemels boven de zevende

Net iets minder spannend, maar deze maand lees ik het boek 'Vele hemels boven de zevende' van Griet Op de Beeck. Ik heb van meerdere mensen hierover al goede commentaren gehoord dus ik ben benieuwd. Een goed boek lezen vind ik geweldig, af en toe moet dat gewoon eens. Helaas kost het veel tijd en is dit niet altijd simpel te combineren met school en al de rest. Dit boek lees ik voor school dus ik moet het wel inplannen, wat ik niet eens zo erg vind.

Layout

Iets wat ik jullie had beloofd voor vorige maand maar er niet van gekomen is, schuift op naar deze maand. De nieuwe layout is op komst. Ik heb deze week er veel aan proberen werken, maar ik heb enorm gesukkeld. Vandaar een maandje uitstel. Op dit moment is het nog steeds vrij primitief, maar ik werk eraan!

Zoals ik al zei, heb ik niet veel om naar uit te kijken deze maand, maar dit is geen reden om het artikeltje over te slagen. Ik ben zo excited om naar Litouwen te gaan, dan zal ik jullie wel een weekje missen, maar ik zorg ervoor dat er nog steeds artikeltjes online komen.

Wat zijn jullie vooruitzichten deze maand?
Hope you enjoy,
Emily

10 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg je trip naar Litouwen! Ben heel benieuwd hoe je het vindt. Zelf heb ik deze maand niet veel plannen behalve de inkopen doen voor Sinterklaas en mijn verjaardag vieren :)

    http://www.bloglovin.com/blog/13049789

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat ontzettend gaaf dat je naar Litouwen gaat! Dat wordt vast een hele bijzondere reis. Alvast heel veel plezier gewenst <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je naar Litouwen gaat. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf dat je naar Litouwen gaat! Lijkt me super leuk x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel veel plezier in Litouwen alvast. Lijkt me heel tof om daar heen te mogen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Litouwen lijkt me geweldig, veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben erg benieuwd naar je nieuwe Lay-out, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Ben benieuwd naar alles haha x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke vooruitzichten! Mijn hoogte punt is een conferentie bij wonen over de rechten van het kind waar aandacht wordt besteed aan het omgaan met kindermishandeling! Heel erg interessant!

    BeantwoordenVerwijderen