Pagina's

woensdag 5 november 2014

Nieuwe Layout!


Ik beloofde al even dat er een nieuwe layout ging komen en hier is hij dan! Uiteindelijk heb ik hem toch niet zelf gemaakt, ik had enkele problemen met de html codes. Wat kunnen die codes verschrikkelijk zijn... Ik heb dus hulp ingeroepen en ik ben zo blij met hoe mijn blogje er nu uitziet! Er is nog steeds wat werk aan de winkel, maar ik moet gewoon nog een beetje zoeken wat ik overal mee moet. Ik ga hier geen te lang artikeltje aan wijden, maar deel gerust jullie mening want ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. Opmerkingen en tips zijn zeker ook altijd welkom, laat het mij weten!

Hope you enjoy, 
Emily

7 opmerkingen:

  1. Ik vind hem erg mooi, mooie kleuren heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het is super mooi geworden. Ik vind die 'brush' style altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik houd van de turquoise kleur die je hebt gebruikt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige layout :-) Heel fris en strak, loving it!

    BeantwoordenVerwijderen