Pagina's

maandag 17 november 2014

Litouwen 2014

Eindelijk ben ik terug van weggeweest. Ik heb jullie jammer genoeg even in de steek moeten laten, maar vanaf vandaag vlieg ik er terug in, hoewel het de komende weken enorm druk zal worden. Afgelopen week heb ik mijn tijd doorgebracht in Litouwen en even in Letland, een geldig excuus dus mag ik hopen. 


Via het Comenius project kreeg ik samen met vier anderen de kans om een uitwisseling naar Litouwen te mogen ervaren. Zondag vertrokken we in Zaventem naar Riga, Letland dus. We zijn een dagje vroeger vertrokken zodat we even konden genieten van de Letse sfeer. Eens aangekomen in Litouwen, Šiauliai, zat onze week goed vol. Presentaties, rondleidingen en steden kwamen allemaal te pas. 

We sliepen bij een gastgezin wat natuurlijk de verschillen extra duidelijk maakt. Het eten en het denken van de mensen daar zit helemaal anders in elkaar. Het was een verschrikkelijk aangename ervaring die we hebben mogen bijwonen. Ook al was niet alles op en top, we hebben er zeker het beste van gemaakt en ik heb vele mooie kansen gekregen en nieuwe mensen leren kennen.




Deze keer een korter artikeltje, maar het is al laat in de avond wanneer ik dit schrijf en ik wou jullie niet nog langer laten wachten. Vanaf nu ben ik er weer helemaal terug. Ik moet wel zeggen dat ik binnen twee weken examens he
b, dus niet té hoge verwachtingen aub haha.

 Hebben jullie ooit meegedaan aan een uitwisselingsproject?Hope you enjoy,Emily

4 opmerkingen:

  1. Nope, nooit mee gedaan aan een uitwisselingsproject, lijkt me wel een toffe ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit meegedaan aan een uitwisselingsproject jammer genoeg!
    Liefs,
    Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw ontzettend gaaf! Ik heb ook nog nooit meegedaan aan zo'n project, lijkt me wel echt leuk!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh zo leuk! Lijkt mij echt gaaf maar op mijn school werd dat niet meer gedaan .. Leuke foto's trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen