Pagina's

donderdag 20 november 2014

Inspiration Day

Het was weer eens tijd voor enkele inspiratiefoto's. Ik was op we heart it aan het scrollen en ik kwam direct in de winterstemming. Ik heb een kleine collage gemaakt met foto's die ik persoonlijk heerlijk vind om te bekijken. Jammer genoeg heb ik de komende weken heel erg weinig tijd, doordat de examens in de aantocht staan. Om jullie niet in de steek te laten, heb ik enkele kleine artikeltjes zoals dit. Binnenkort komen er meer en betere artikeltjes online, I promise.

Wat vinden jullie van herfst en winter?

Hope you enjoy,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Koud koud koud! En dat geeft me extra pijn, dus nee, not happy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die trui, linksonder ziet er heeeerlijk uit. Echt zo'n ding om in te wonen. Leuke post!

    Liefs, Judith
    www.myownvogueworld.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto's! Ik hou helaas helemaal niet van kou dus de herfst vind ik oke maar de winter echt vreselijk. Hopelijk een zachte dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd fijn, een artikel met mooie plaatjes! Nu heb ook ik zin in hot chocolate, mmmm.

    BeantwoordenVerwijderen