Pagina's

zaterdag 25 oktober 2014

Op zoek naar de perfecte winterjas

Aangezien ik over een tweetal weken naar het mooie Litouwen vertrek voor een weekje en het daar overdag rond de 5 graden is, denk ik dat het wel tijd is om mezelf een winterjas aan te schaffen. Dit is zoiets waar ik ALTIJD problemen mee heb, ik vind nooit de juiste jas en uiteindelijk loop ik dan maar weer rond met de jas die ik 5 jaar geleden eens heb gekocht. Serieus. Tijd voor verandering, ik heb dringend een nieuwe winterjas nodig!
Esprit
Ik heb al vaak mooie jassen gezien die helemaal mijn ding zijn, maar vanaf ik het prijskaartje bekeken heb, hang ik de jas mooi weer terug alsof ik de jas nooit gezien heb haha. Misschien is het nu wel eens tijd om mij een degelijke jas aan te schaffen waar ik toch wel enkele jaren mee verder kan, zonder dat ik denk 'ew, dat ding draag ik niet'. Onmogelijke opgave vermoed ik.

River Island
Ik zoek eigenlijk een grijze of misschien een zwarte jas, maar aangezien ik bijna altijd zwarte kleding draag is het misschien té donker met nog eens een zwarte jas erboven. Dus ik denk dat ik dit wil compenseren door een grijze jas te zoeken. Liefst een iet wat oversized, maar ook niet te groot want ik ben zelf vrij klein. Kieskeurig, ik weet het... 

Mango
Choies


Niet veel spannends, maar dit is het soort jas waar ik wel naar op zoek ben. De 'perfecte' heb ik nog steeds niet gevonden, maar die jas van Esprit ga ik toch zeker een keertje gaan passen in de winkel want die is mijn favoriete tot nu toe. Als jullie leuke tips hebben, zijn die altijd welkom!

Welke jas ik jullie favoriete?
Hope you enjoy, 
Emily

12 opmerkingen:

  1. Leuke jassen! Ik vind dat ook altijd zo lastig pfff

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die, eerste, jas, wauw love it! Ik vind winterjassen aanschaffen ook altijd zo'n lastig karwei haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Die laatste is echt heel erg leuk - succes met er één uitzoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jassen.. het blijft echt heel erg lastig.
    Ik vind die laatste en de eerste heel leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De laatste vind ik echt super!

    Ik organiseer een leuke giveaway en misschien kunnen wij dan samen een jas voor je uitzoeken ;)

    XxX
    www.wendyvansoest.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die van mango en choies vind ik de leukste :)
    Ik ben een beetje verslaafd aan jassen kopen, heb er intussen veel te veel liggen, haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige stukken heb je gevonden zeg! Die poncho en de laatste vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh die laatste jas is mooi! Maar die poncho-vest van River Island is ook tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe jassen! Ik vind de eerste van Esprit geweldig :) xo keysofanouk.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I love inspiratie <3 Wat een mooie jassen!!

    BeantwoordenVerwijderen