Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Oktober 2014

Wat ben ik een slechte blogger, het is ondertussen al 5 oktober en ik heb nog steeds geen artikel van deze maand online gezet. Ik heb het erg druk gehad, maar ik ben er zeker van dat jullie al mijn excuses niet hoeven aan te horen. Zo, dit is de meest negatieve inleiding ooit denk ik haha, maar we gaan weer eens aan de slag voor de vooruitzichten van deze maand.



Eén jaar en een halfje

Dit is toch wel het mooiste vooruitzicht van de maand, 13 oktober ben ik anderhalf jaar samen met mijn vriendje. Het is als ik er nu over denk toch wel enorm snel gegaan. Ik kan me nog zo onze eerste dagen herinneren. Stiekem ben ik wel fier op mezelf, want ik had nooit verwacht dat ik na al die tijd nog steeds verliefd zou zijn op hem. Ik moet nog snel een verrassing verzinnen, maar ik heb wel al iets leuks in gedachten!


Rapport

Iets minder exciting, maar deze maand is ook het eerste rapport in aanzicht. Ik ben toch wel een beetje benieuwd hoe dit zal zijn, want ik heb toch al enkele tegenslagen gehad dit schooljaar qua toetsen. Dus ik zal me mogen herpakken, ik wil dit laatste jaar toch afronden met cijfers om fier op te zijn.

Vakantie

Jaja, de eerste vakantie van dit schooljaar staat ons ook weer op te wachten. Het is toch ook wel iets om naar uit te kijken denk ik. Ik heb besloten om een poging te wagen voor mijn theoretisch rijbewijs af te leggen. Ik ben nu toch al meer dan een half jaar 17 dus het wordt wel eens tijd dat ik daar eens aan begin.

Halloween + herfstweer

Zoals jullie wel al gemerkt hebben ben ik een trouwe fan van de herfst. Ik kan zelfs niet eens een verklaring geven waarom, maar ik vind het zo gezellig! Ook Halloween vind ik helemaal geweldig, ik weet nog niet precies wat ik zal doen die avond, maar we verzinnen wel iets leuks.

Halloween 2013
Meer artikels + nieuwe layout

Ik ben de laatste tijd nogal afwezig geweest, maar daar ga ik zeker verandering in brengen. School staat natuurlijk nog altijd op de eerste plaats en dat wil ik zo behouden, maar ik ben een oplossing aan het zoeken om alles beter te plannen en zo meer tijd te maken om te bloggen. Ook ben ik van plan om een nieuwe layout te voorzien. Zoals jullie nu kunnen zien is alles een beetje premitief omdat ik mijn vorige banner niet zo geslaagd vond  heb ik het nu even simpel gehouden. Ik ben aan het werken aan iets nieuws en hopelijk lukt het om die deze maand nog online te krijgen.

Wat zijn jullie vooruitzichten in oktober?

Hope you enjoy,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Leuke vooruitzichten, alvast gefeliciteerd voor jou en je vriend. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikel! en inderdaad alvast gefeliciteerd met jou en je vriend

    liefs, meike

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maak je eens een blogpost over cadeautips voor je vriendje? Ik heb een vriendje die heel lui is en dus geen hobby's heeft en ik weet nooit wat te kopen voor hem :( aangezien jij blijkbaar wat leuke ideetjes hebt zou zo'n post wel fijn zijn! Leuke blog trouwens! Xx marie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk ideetje, ik zal er eens werk van maken! Ik ga natuurlijk nog niet dit cadeautje verklappen want ik zou niet willen dat hij het al te weten komt :) Bedankt! xx

      Verwijderen
  4. Wat een leuke vooruitzichten, alvast gefeliciteerd voor jou en je vriend! Die Halloween outfits zijn geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen