Pagina's

zaterdag 18 oktober 2014

New in: Wreck This Journal


Jaja, eindelijk heb ik hem in mijn bezit! Ik wou het boek al zo lang, maar nooit is het ervan gekomen om het mezelf aan te schaffen. Hoeveel keer ik het boek in mijn handen heb gehad om het dan uiteindelijk weet terug te leggen, is niet te tellen. Maandag was ik, zoals ik al eerder verteld had, anderhalf jaar samen met mijn vriendje. Hij kwam me verrassen bij mij thuis met dit boek als cadeau, beste vriendje op aarde.
Iedereen kent het boek wel denk ik, of heeft het zeker gewoon al eens zien liggen. Vroeger was is erg creatief, ik knutselde dagenlang, maar op een of andere manier ben ik hiermee gestopt en wilt het er niet meer uitkomen. Ik zou graag een creatieve richting uitkiezen volgend jaar, maar eerst zal ik me mogen bewijzen dat ik dit daadwerkelijk kan. Dus ik probeer mijn creatieve geest in actie te brengen haha.


Over het boek, het is eigenlijk meer een doeboek. Op elke pagina staan verschillende opdrachten of dingen die je met het boek moet doen. Ik probeer me vooral te laten verrassen maar ik moest natuurlijk enkele foto's voor dit artikeltje maken. Ik heb dus eerder zonder te kijken enkele bladzijden opengeslagen en een foto genomen. Ik heb trouwens ook de Nederlandse versie wat soms wel handig kan zijn.


Zij heeft de opdracht goed begrepen, geloof ik.
Ik heb al enkele foto's van voor en na alle opdrachten gezien en ik krijg spontaan zin om er aan te beginnen en mijn creativiteit zijn werk te laten doen. Het enige wat mij stoort is dat ik helemaal niet kan tekenen, daar moet ik dus nog iets op vinden. Ik heb dus al heel erg veel zin om in het boekje te beginnen en het vol te kladderen. Daar ga ik nu ook aan beginnen, misschien laat ik jullie af en toe enkele resultaten zien als jullie hier benieuwd naar zijn.

Wat vind jij van Wreck This Journal?
Hope you enjoy,
Emily

12 opmerkingen:

  1. Lijkt me een super leuk boekje. Alleen heb ik om mij heen nog niemand gezien die hem echt 'af/vol' heeft gemaakt, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk boekje is dat hè. Ik vind het ook een hartstikke gaaf concept. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahhh wat leuk! Ik wil ook nog heel graag een Wreck This Journal kopen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aww die laatste foto! Veel plezier met je Wreck this journal :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is zo'n leuk boekje. Ik moet hem eigenlijk ook nog steeds aanschaffen van mezelf.... Het is zo origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. uwgh geweldig ding is t ook he ik moet m ook maar snel eens bestellen leuke post (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je de Wreck This Journal in je bezit hebt! Alle opdrachten lijken mij heel leuk om te doen, behalve de 'neem mij mee onder de douche'. Toch een beetje zonde haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk boekje zeg! Ik wil er zelf ook nog steeds naar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaah leuk ik wil m ook zo graag hebben! Leuke blog, ik volg je nu XO
    Http://www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt me echt leuk om al die opdrachten uit te voeren, veel plezier ermee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah wat leuk! :) Ik heb de mijne toevallig 2 weken geleden weer uit de kast gehaald… En nu ben ik verslaafd haha. Zijn ook super veel filmpjes op youtube te vinden van mensen die hem al vol hebben… Er komt wss volgende week een artikel online met wat pagina's die ik gedaan heb :).

    En maak je niet druk over dat je niet kunt tekenen. Dat maakt helemaal niet uit! :) Gaat erom dat je gewoon lekker bezig bent…

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ik heb deze ook en vind het echt een leuk boekje liefs

    BeantwoordenVerwijderen