Pagina's

zaterdag 11 oktober 2014

Minishoplog Gent

Woensdag had ik een dagje vrijaf en ik besloot die dag te vullen met naar Gent te gaan. Mijn vriendje zit daar op kot en we zijn de dag ervoor 's avonds naar de cinema gegaan. De volgende dag moest hij naar de les dus waarom dan niet eens langs de Veldstraat gaan? Ik nog een jeansbroek nodig en ik heb nog twee andere dingetjes meegenomen. Het is dus echt een minishoplog, maar ik wou het jullie wel laten zien!


Eerst ging ik langs in de H&M, bij ons is die vrij klein dus vind ik het altijd fijn om in een grotere stad wel eens een kijkje te nemen. Ik heb enkele kledingstukken meegenomen naar de paskamer en het eerste wat ik vond is een hele leuke crop top. Eentje met lange mouwen deze keer, zoiets had ik nog niet. Het stond leuk en ik kon er direct al verschillende outfits mee bedenken. Er waren meerdere kleuren maar ik had een vermoeden dat ik met grijs wel meerdere kanten op kon. Het topje kost €7,99


Wat ik nog bij H&M zag was deze trui, ik weet zelfs niet wat de exacte benaming is maar het is een lange trui die perfect te dragen is als kleedje, wat ik vandaag deed. Je zou deze ook onder een broek kunnen dragen of legging. Ik vond de kleur ook leuk, het heeft wat een ombre-effect. In deze kleur heb ik bijna niets terwijl het een prachtige kleur is naar mijn neming. Hiervoor betaalde ik € 14,99


Mijn laatste koopje kocht ik bij Bershka, het was ook hetgeen waar in naar zocht. Een lichte high waisted jeans met 'vlekjes' of hoe zeg je dit? Gewoon dat die meerdere kleuren heeft dan een enkele neutrale kleur. Ik vind het altijd leuker staan, ook heb ik gewoonweg helemaal geen jeansbroek. Mijn collectie broeken bestaat uit zwarte broeken en enkele leggings. Vandaar het belang naar deze zoektocht, ik haat het als een broek niet goed zit omdat ik die dan nooit aan wil doen. Zo heb ik er wel enkele in mijn kast liggen die ik dus nooit draag en deze past zelfs in de lengte wat heel zelden voorkomt. Deze kostte € 24,99


Dit waren mijn enkele aankoopjes, het was niet veel maar hopelijk wel de moeite om te laten zien. Ik vind Gent trouwens ook een geweldige stad, het is er zo gezellig en mooi. Ik hou toch net wat meer van de stedelijke sfeer.
Komen jullie soms in Gent?

Hope you enjoy,
Emily

7 opmerkingen:

  1. Die crop top van de H&M heb ik ook alleen in het rood! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe aankopen! Je nieuwe broek is heel gaaf, stoere denimkleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Die broek is gaaf! X

    BeantwoordenVerwijderen