Pagina's

woensdag 15 oktober 2014

Favoriete series #2

Ik kijk ontzettend graag series en films, maar jammer genoeg had ik de laatste tijd veel minder de gelegenheid om hieraan te beginnen. Voor school moest ik binnen een korte periode een relatief dik boek uitlezen, waardoor mijn avonden al snel vol zaten met lectuur, wat ik op zich helemaal geen probleem vind. Toen ik het boek helemaal uit had, was er plots zo veel tijd 's avonds, dus besloot ik een nieuwe serie te beginnen kijken waarvan ik de trailer al enkele keren op televisie had voorbij zien komen, genaamd Mistresses.


Uiteindelijk besloot ik dus eindelijk de Pilot te kijken uit nieuwsgierigheid, zodat ik kon uitmaken of ik de serie verder ging volgen of niet. Na de eerste aflevering was het al snel duidelijk; ik moest de serie verder kijken! Bij de vorige editie van dit soort artikel had ik meerdere favorieten opgesomd, maar ik vond het best kunnen om voor deze serie een heel artikeltje te wijden.

Na wat opzoekwerk over de serie kwam ik te weten dat deze de zelfde makers heeft dan Gossip Girl. Op IMDb, met score 7,0, wordt het genre beschreven als drama en thriller, waar ik mij perfect bij kan aansluiten. Oké, echt thriller is het nu ook weer niet, maar ik zat af en toe wel op het puntje van mijn stoel uit spanning. Drama is er genoeg als je daarvan houdt, het lijkt eigenlijk best wel veel op Gossip Girl, maar met als hoofdpersonages volwassenen die werken en kinderen hebben.

De serie gaat over vier vriendinnen en bij elk van hun is er wel iéts van problemen met hun geliefden. Ik zou graag al bij elk personage uitgebreid uitleggen wat er juist aan de hand is, maar ik vrees ervoor dat ik dan al te veel informatie ga verklappen en niemand houdt van spoilers haha. Je hebt Savi, een hardwerkende advocate en haar jongere zus Joss. April is weduwe en heeft een dochtertje en Karen is een psychiater die een affaire had met een van haar patiënten.

Op dit moment zijn ze in Amerika met het tweede seizoen geëindigd geloof ik en is er nu een onderbreking. Ik zit nu rond aflevering acht van seizoen 1, dus ik heb nog wel even te gaan. Ik vind het serieus een geweldige serie, maar ik probeer het niet té snel uit te kijken want dan zit ik binnen de kortste keren weer elke week te wachten op een nieuwe aflevering, zoals bij elke serie die ik nu aan het kijken ben... *zucht*

Hebben jullie ooit Mistresses gezien?
Hope you enjoy,
Emily

6 opmerkingen:

  1. ken de serie niet, maar lijkt me wel een leuke serie ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ken de serie niet, maar lijkt me wel een leuke serie ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ga ik zeker eens kijken! Welke site raad je aan meid?xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kijk op free-tv-video-online.me, maar losmovies.com werkt ook goed! :) xxx

      Verwijderen
  4. Ik kende serie niet, op die moment kijk ik vampire diaries

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken hem niet! Kijk nu met mijn vriend weer naar Lost omdat we geen inspiratie meer hadden dus blij dat ik deze nu ken :)

    BeantwoordenVerwijderen