Pagina's

zondag 21 september 2014

Waarom ik van herfst houd

Herfst, aaah! Mijn favoriete seizoen is vandaag van start gegaan. Om één of andere reden vind ik herfst geweldig en ik was me vandaag aan het bedenken waarom. Ik kwam tot de conclusie dat ik niet eens iets slechts kon opnoemen, tot ik een spin tegenkwam. Dat is zowat het enige nadeel dat ik kan bedenken. Ik heb voor jullie dus mijn persoonlijke favorieten voor de herfst opgesomd.


Eerst en vooral is mijn grote favoriet herfstkleding en make up. Van zomer naar herfst is een groot verschil; ik ben klaar voor de bordeaux lipstick, comfy leggings voor thuis, oversized truien en alle laagjes kleding die je maar kan verzinnen. Hiervoor heb ik een fall inspiration gemaakt en dit is hoe je mij de komende maanden zal tegenkomen.


Laten we even eerlijk zijn, hoe geweldig klinkt het om op een regenachtige dag met een dekentje en wat thee, films en series te kijken. Dit komt goed uit nu Netflix in België zijn netwerken heeft geopend. Zo'n gezellig dagje en daarna een warm bad nemen met tonnen schuim. Ik ben voor!


Ook foto's zien er ontzettend mooi uit in de herfst. Daarnet ben ik even naar buiten gegaan om enkele foto's te nemen, wat geeft het een gezellig effect. Bij de volgende outfit foto's zal ik hopelijk in een mooie herfstige omgeving te vinden zijn.


Laten we ook de mooie natuur niet vergeten, al die prachtige kleuren die op de weg te vinden zijn. Korte wandelingen, naar het park gaan en al die kleine gezellige dingetjes, daar ben ik zeker voor te vinden. Ook gezellig naar de cinema of in een ijssalon een lekkere coupe bestellen vind ik heerlijk!


Ik kan nog veel meer gezellige dingen aan de herfst opnoemen, maar ik vrees ervoor dat mijn artikel dan net iets te lang zal worden. Er zullen binnenkort op mijn blog wel meerdere herfst geïnspireerde artikels te vinden zijn.


Wat vinden jullie zo geweldig aan de herfst?

Hope you enjoy,
Emily







5 opmerkingen:

  1. geweldige foto's, je moet er iets mee doen je kan goed fotograferen!

    liefs, meike

    lifestyleblondiee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook geweldig om lekker gezellig binnen te zitten met een dekentje en een theetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa, herfst is zo gezellig altijd! En ideaal dat jullie nu ook Netflix hebben, ik zie het al helemaal voor me met een warme kop chocolademelk en een leuke film/serie. <3

    BeantwoordenVerwijderen