Pagina's

dinsdag 9 september 2014

THE COLOR RUN 2014

Zoals ik al zei, heb ik zondag meegedaan aan The Color Run in Brussel. Ik had er een beetje een dubbel gevoel bij, ik keek er enorm naar uit maar ik zag er ook stiekem een beetje tegen op om 5 kilometer te gaan lopen. Ik ben nooit echt een loper geweest, en ik zal ook nooit een loper worden, maar ik doe mijn best! Uiteindelijk viel het zo goed mee door alle adrenaline en omdat er eigenlijk ook vrij veel gestapt werd dat je er niet eens door kan. Wat toch wel een beetje jammer was!

Er zijn heel erg veel foto's genomen door mijn vrienden, niet door mij want jammer genoeg doet mijn gsm het nog altijd niet. De foto's vind ik persoonlijk ontzettend leuk, ook omdat je er nooit een volledig half uur hetzelfde eruit ziet. Tijdens de run is er om de kilometer een postje waar je doorloopt en bekogeld wordt met elke keer een andere kleur. Bij de finish is dit niet zo, maar krijg je zelf een gekleurd zakje samen met een peer of appel, een honingwafel en twee soorten ice tea's. Dit zakje is ook bij iedereen een verschillend kleurtje.
Toen zagen we er allemaal nog mooi wit uit..
Na het lopen was er een festivalterrein waar je daar nog kon nagenieten en met heel veel sfeer verder kon feesten. Elke 20 minuten was er een countdown en kon je na het aftellen je gekleurd poeder omhoog gooien en dat gaf zo'n mooi effect!

We hebben ons op het festival ook enorm geamuseerd. Er was goede muziek en enorm veel sfeer, iedereen zag er dan ook geweldig uit. Iedereen had zich een beetje verkleed, wij hadden bijvoorbeeld ballerinarokjes aan in regenboogkleurtjes. De jongens hadden elfenvleugeltjes aangetrokken en zo zag iedereen er beeldig uit! 


In het publiek worden er enkele reusachtige ballonnen gegooid vol met kleurenpoeder. Het was dan ook de bedoeling dat die ballonnen kapot gekregen werden. Een vriend van mij is er in geslaagd om helemaal op het einde van het festival nog zo een ballon te doen ploffen. Hij en nog enkelen die er rond stonden hebben de hele kleurenlaag op hun gekregen. Ik stond net een klein beetje verder zodat ik net wat minder op mij gekregen heb, maar het zag er zo geweldig uit! De kleur is de ballon was namelijk roze wat het nog grappiger maakte.


Het festival zelf sloot om 20u wat ik toch wel zeker een goede regeling vond. De volgende dag was het terug school en we waren ongeveer anderhalf uur onderweg. Anders ging het dus nog later worden en we waren er trouwens ook al van de middag. Jammer genoeg ben ik de dag erna heel erg ziek geworden, ik voelde het de dag voor de run al opkomen. Nu ben ik gelukkig weer veel beter, na enkele pijnstillers en goed slapen.


The Color Run was een geweldige ervaring! Het was zo leuk om mee te maken. De kans is groot dat ik me volgend jaar terug inschrijf, maar dan misschien met wat meer oefenen zodat ik de week erna nog normaal kan stappen. In tegenstelling tot nu.. Daar ga ik me nu niet veel van aantrekken want ik heb zonder twijfel een fantastisch weekend gehad!

Hebben jullie al eens meegedaan aan The Color Run?

Hope you enjoy,
Emily

3 opmerkingen:

  1. Wat ziet het er tof uit! En die rokjes ge-wel-dig hahaha. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil dat ook al zoooo lang doen maar ik heb nog nooit de moed gehad om mij echt in te schrijven haha :p Maar volgend jaar doen wij ook mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Waaaauw dit ziet er echt uit als een feestje! En wat een geweldige rokjes hadden jullie aan zeg, toffff! Ik heb vorig jaar meegedaan met de Color Run in Utrecht en heb ook zoveel plezier gehad <3!
    Super leuk om jouw foto's te zien!

    Liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen