Pagina's

maandag 1 september 2014

September 2014

Vandaag is het alweer eens een nieuwe maand. Elke keer schrik ik ervan hoe snel een maand zo voorbij vliegt. Ik zal maar niet te nostalgisch doen over vorige maand haha. September is toch een beetje speciaal, iedereen begint terug met school en de vakantie is definitief voorbij. Toch wel spannend wat er dit schooljaar mij te wachten staat.

 
School
Ik kan toch wel zeggen dat school een groot vooruitzicht is deze maand. Dit jaar is het mijn allerlaatste schooljaar, wat toch wel heel spannend is. Alle leuke momenten die ik ga beleven, natuurlijk ook minder leuke ook maar dat hoort erbij. 

Color run
Volgend weekend is het al zo ver, 5km lopen! Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog geen enkele keer in mijn hele leven vijf kilometer heb gelopen. Ik vind het best spannend en een grote uitdaging. Het gaat natuurlijk niet zo zeer om het lopen maar meer het gebeuren er rond. Het begint met een witte tshirt en elke kilometer krijg je een kleurenpoeder over je heen waardoor je aan het einde er heel kleurijk uit komt te zien. Daarna is er nog een soort van festival, dus dat wordt dik plezier!


Herfst
Deze kon uiteraard niet ontbreken! Ik ben dol op herfst en 21 september is het weer zover. Gezellig binnenzitten met een dekentje terwijl je een film of serie aan het kijken bent. Warmer kleden met meer laagjes maar nog net geen jas aan hoeven doen. Geweldig! Alleen al om er aan te denken.

Sportweekend
Twee jaar heb ik sportwetenschappen gevolgd met de meest geweldige mensen ooit! Daarna heb ik besloten om humanewetenschappen te volgen, waardoor ik mijn goede vrienden minder vaak zag op school. In ons laatste jaar is namelijk elk jaar een sportweekend, dus ik heb mij ingeschreven met nog eens mijn oude klasgenoten voor een weekendje aan de zee. Daar kijk ik toch al enorm naar uit!

Wat zijn jullie vooruitzichten voor september?
Hope you enjoy,
Emily

6 opmerkingen:

  1. De Color Run lijkt me superleuk! Veel plezier, en als je hem uitgelopen hebt ga je helemaal voldaan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk artikel! Het enige wat mij ├ęcht de doen staat in september is goed mijn best doen op school haha, Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk artikel! De color run lijkt me zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah nice, de colorrun lijkt me super om eens aan mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Succes met je laatste jaartje! Geniet er maar van (ja echt haha). En wat tof dat je die run gaat doen!

    BeantwoordenVerwijderen