Pagina's

dinsdag 30 september 2014

Ralph Lauren Big Pony No. 2


Gisteren was ik een uurtje vroeger gedaan dan normaal, maar mijn bussen lieten dit jammer genoeg niet toe. Ik heb namelijk geen bus vroeger dus moet ik mijn tijd verdoen in de stad Sint-Niklaas. Natuurlijk kon ik het niet laten om in de winkelstraat een kijkje te nemen, en ook deze keer kon ik de verleiding niet weerstaan van een koopje aan te slagen. Ik kwam thuis met een mascara van Bourjois, een zakje Skittles en een parfum van Ralph Lauren. Over dat laatste is dan ook het volgende artikeltje.



Ik kende de geur al langer van enkele vriendinnen die deze ook dragen. Afgelopen weekend zag ik al ergens dat er in Ici Paris XL verschillende acties waren, tot 50% korting. Hier kan je natuurlijk geen nee tegen zeggen, uit nieuwsgierigheid nam ik een kijkje. Normaal gezien stap ik niet snel een parfumerie binnen als ik niet specifiek naar iets zoek. Deze keer dus wel, ik zag een bordje met daarop alle verschillende kortingen, en oh ja, diegene waar ik al lang zot op ben stond er tussen. Happy me!


Ik nam een klein flacon van 30ml mee, dit heb ik aangeslagen voor €23 wat ik persoonlijk toch een heel goede deal vind, 40% korting. Daar doen we het voor! Het merk zelf beschrijft de parfum als fruitig en sensueel, daar kan ik me perfect bij aansluiten. Ik moet wel eerlijk toegeven dat het meer een zomers geurtje is, maar daar heb ik geen problemen mee, ik draag zowat alles graag in de herfst/winter. Het is ook zo'n typische meisjes geur, dus niet bepaald dat volwassen type, wederom vind ik dit wel fijn. Het is een luchtig en lekkere geur die perfect is voor alledaags. Ik ben er zeker van dat dit mijn signature geur wordt haha.


Bij deze kan ik dit ten vaste aanraden als je van een girly, fruitig en zoet geurtje houdt. Spring ook eens binnen bij Ici Paris XL want ze hebben nog veel meer goede deals de komende maand.

Van wat voor geurtjes zijn jullie meer te vinden?

Hope you enjoy,
Emily

4 opmerkingen: