Pagina's

zaterdag 13 september 2014

Inspiration: Fall

Eerlijk gezegd, toen ik mijn zoektocht naar herfstkleding begon, heb ik niet heel veel gevonden. Normaal ben ik altijd heel erg excited om herfstkleding te shoppen, maar deze keer spraken de kleren me niet zo aan. Toch heb ik een aantal spulletjes gevonden die ik leuk vind!

Forever 21 - Brandy Melville - Boohoo - Pull & Bear
Pull & Bear - Zara - Pull & Bear
H&M
Naar welke winkels kijken jullie voor leuke inspiratie?

Hope you enjoy,
Emily

8 opmerkingen:

  1. Onwijs toffe inspiratie inderdaad! Ik vind de laarsjes en de rugzak echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf! Vooral die trui van Forever21 is liefdeee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er zitten zeker mooie items tussen vooral met de herfst draag ik graag zachte truien en vesten x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke items! Het laarsje van de H&M had ik ook al gezien, ik vind ze zo leuk! Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaa, de Pull & Bear heeft zulke leuke items! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke Sweatrer van forever21!
    Liefs
    PS: we hebben je genomineerd voor de Liebster Award! Check onze blog voor meer info

    BeantwoordenVerwijderen