Pagina's

zondag 24 augustus 2014

Weekje Westende

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ben ik de laatste tijd nogal afwezig geweest. Ik heb niet veel meer gepost omdat ik eigenlijk heel veel ben weggegaan. Ik ben van zondag tot vrijdag naar zee geweest met vrienden. Ik had gedacht dat ik daar wel internet zou hebben, maar helaas. Niet dat ik daar zo'n probleem van maak, ik had gewoon gedacht dat ik nog een artikeltje zou kunnen schrijven.



We zijn met z'n vieren naar Westende geweest in een appartementje van iemand daar. Mijn vriendje en ik samen met nog een ander koppel. We hebben ons goed geamuseerd en onze dagen ook mooi gevuld.



We hebben een keertje een gocart gehuurd om een uurtje op de dijk rond te rijden. Dat is natuurlijk altijd plezierig, de jongens van voor aan het stuur was misschien toch niet zo'n geweldig idee haha. We zaten ook vlak aan de zee dus daar zijn we natuurlijk ook enkele keren naartoe geweest. Ook in de avond hadden we het altijd gezellig met kaartspelletje en alle Step Up films.


In Oostende zijn we een dagje gaan shoppen en daarna naar het Q Beach House geweest, waar we iets gedronken hebben en wat gevolleybald. Gelukkig hadden we toen mooi weer, want het is toch enkele keren tegengevallen.


We zijn ook twee keer gaan minigolfen, het kost helemaal niet veel en het is heel erg leuk om te gaan doen. Een beetje competitie tegen de anderen, waar ik blijkbaar niet zo goed in was met mijn laatste en voorlaatste plaats. Ook hebben we een hele dag gepland om naar Sunparks te gaan in Oostduinkerken. Een Subtropisch zwembad is altijd geweldig om te doen. Ik ben dan ook een echte waterrat! In het appartement zelf was ook een zwembad, waar we toch ook enkele keren te vinden waren.


Voor onze maaltijden hebben we het toch altijd goed gedaan. De eerste avond hebben de jongens gekookt, wat uitkwam op worst met puree en appelmoes. Daarna gingen we voor wraps, lekker en je hebt er geen werk aan. De dag erna zijn we 's middags naar de Pizzahut geweest, hmmm. De laatste avond hadden we ons een beetje opgetut zonder reden en hebben wij, de meisjes, spaghetti carbonara klaar proberen maken. Het is ons vrij goed gelukt vind ik zelf, allen was de saus net iets te koud haha. Uit fouten kunnen we leren!

Het was een heel gezellige week en we hebben ons goed geamuseerd. We hebben ook al een volgende dubbeldate gepland om bij mij thuis te kamperen. Daar kijk ik ook al naar uit, want dat wordt sowieso ook heel erg leuk.

Hebben jullie nog leuke plannen?

Hope you enjoy,
Emily

5 opmerkingen:

  1. Misschien is het juist wel lekker om gewoon even een weekje zonder internet te zijn. Het ziet er in ieder geval wel naar uit dat je genoten hebt! Erg leuke foto's :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke foto's! Zo te zien heb je een hele fijne week achter de rug.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er allemaal heel leuk en gezellig uit!
    x Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Ziet er erg leuk uit allemaal :)

    BeantwoordenVerwijderen