Pagina's

zondag 31 augustus 2014

Shoplog Back 2 School

Morgen is het zo ver. Het is alweer 1 september, tijd om weer dagelijks op 6u30 op te staan. Tijd om elke keer weer te verlangen naar het weekend. Het is tijd om terug realistisch te zijn. Ik kijk er toch wel een beetje naar uit, maar dit zal ik mij over enkele weken wel terug beklagen. Vandaag is mijn allerlaatste vakantiedag en ik heb deze shoplog voor jullie. Dit keer geen kleding of beauty. Nee, iets wat misschien net wat minder interessant is: schoolspulletjes.

Ik weet niet met welke reden, maar op een of andere manier wacht ik altijd tot het laatste moment om schoolspulletjes te gaan halen. Gisteren ben ik naar Hulst geweest om daar de HEMA en Action aan te vallen.


Kaftpapier. Kan altijd van pas komen. Ik heb dan ook totaal geen idee hoeveel je nodig hebt voor een hele stapel boeken, maar ik had het gevoel dat dit wel genoeg zou zijn. Ik koos voor een mix van roze, koraal en turquoise. Het zijn drie prachtige kleuren, waarvan je later misschien niet veel meer van zal merken door alle foto's en tekstjes die erover komen.



Stiftjes, ik ben er dol op. Elk titeltje een andere kleur, het moet kunnen. Ik had nog enkele van die dikkere dus besloot ik nog een pakje met fijne stiftjes te kopen. Komt altijd wel van pas!



Natuurlijk had ik ook nog een schrift nodig. Dit is er een met van die tabbladen, zodat je verschillende vakken in hetzelfde schrift kan gebruiken. Ik zocht er eigenlijk een met lange ruitjes, maar dat hebben ze in Nederland blijkbaar niet. Ik koos voor een saai grijs schrift, natuurlijk ga ik hier nog wel wat mee doen.



Als laatste kocht ik bij HEMA nog van die kladpapiertjes. Dit is van gerecycleerd papier wat ook altijd fijn is. Zonder lijntjes, ruitjes of iets anders. Dan hoef je niet direct een net blad te gebruiken. 



Bij Action kocht ik dan nog dit handig potje met paperclips en punaises in leuke kleurtjes. Kan altijd handig zijn. Natuurlijk kocht ik ook kneedgummen, deze kon ik echt niet laten liggen. Mijn kindertijd komt terug naar boven, alleen al door er naar te kijken. Hiermee ga ik nog veel plezier tegemoet!

Dan ga ik nu maar eens aan de slag om mijn boeken te kaften en te versieren. Misschien (lees: waarschijnlijk) doe ik dit wel in een paar stukken. Het is niet dat ik mijn boeken al de eerste dag nodig heb. Ik moet zeker nog eens om wat spullen, maar nu weet ik nog niet zeker wat ik allemaal nodig heb voor sommige vakken dus ik wacht liever tot ik al een lesje heb gehad.

Ik wens iedereen ook heel veel succes met school, wat hebben jullie zo al gekocht voor school?

Hope you enjoy,
Emily

6 opmerkingen:

  1. ah wat leuk en jij ook veel succes! Heb dit jaar alleen maar een agenda gekocht, als student heb je eigenlijk alleen een laptopje nodig haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kneedgummen haha dat is leuk:D

    Succes met het kaften.

    Liefs danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. Haha ik had het ook al gezien, gij ook! :D

      Verwijderen
  4. Hoi!
    Omdat ik je blog supertof vind, heb ik je genomineerd voor de Liebster Award. Op mijn blog vind je een beschrijving van de award en wat je kunt doen als je genomineerd bent.
    X Cynthia
    http://www.MYDIYSIGN.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen