Pagina's

dinsdag 12 augustus 2014

Shoplog Augustus

Long time, no see, ik weet het. Ik heb een hele tijd niets meer gepost, maar ik heb het zo druk gehad. Ik ga jullie niet overladen met excuses, maar wat ik wel heb gedaan is af en toe geshopt. Dus daar ga ik jullie nu een shoplog van laten zien. Dit is allemaal in het Waasland Shopping Center in Sint-Niklaas gekocht. Omdat ik hier vlak bij woon, ga ik er regelmatig naar toe om spulletjes. Ik heb deze keer zowel kleding als beautyspulletjes gekocht.

Ik zal beginnen met de beautyspulletjes. Uit het assortiment van Catrice verdwijnen er enkele dingen, wat wilt korting wilt zeggen! Ik nam natuurlijk een kijkje en zag enkele leuke spullen.


Deze nagellakjes zien er zo leuk uit! Het zijn van die lakjes die korrelig opdrogen. Ik ga hier zeker nog een review van maken want ik ben er zelf erg benieuwd naar. Links is een beetje paarsig, maar ziet er chic uit. Deze heeft de naam 04 Oyester & Champagne. Rechts is een echt girly kleurtje met naam 06 Call Me Princess. Ik weet niet of het echt iets voor mij is, maar ik wil het altijd proberen. 


Ik heb ook een eyeshadow base aan mijn collectie toegevoegd. Er staat op dat deze je oogschaduw waterproof maakt, dus hier ben ik ook benieuwd naar. Jammer genoeg gaat de primer uit het assortiment.


Dan heb ik nog drie lipkleurtjes gekocht. Het zijn van die lipglosjes met het effect van een lipstick en deze zou 8 uur moeten blijven zitten. Ik koos een rode: 040 Let's Red Out!, een nude: 010 Rose-Wood If She Could en een fel roze: 060 Mission PINKpossible. Hier ga ik ook een review van maken.



In Hema kocht ik nog dit lippotlood in nummer 18. Het is een oudroze kleurtje maar net iets feller. De kleur staat chic en zoiets draag ik graag!


Nu over naar de kleding, in C&A kocht ik deze tshirt. Er staan witte bloemetjes op en tussen die bloemetjes is het transparant. Op een skaterskirt staat het echt heel erg leuk! Ik ben dol op dit shirtje.



Dit peplumtopje kocht ik bij Vero Moda. Zoiets had ik nog niet in mijn kast. Ik zag het liggen en ik dacht 'dit moet ik passen'. Toen ik dat deed was ik direct verliefd, het staat zo mooi. Het is zwart met kant, je kan er iets heel chic van maken, maar je kan het evengoed alledaags dragen met een jeansbroek.




In H&M kocht ik nog deze ketting en armband. Simpel, maar je kan er iets leuks van maken. Ik ben ook dol op goude juwelen dus vandaar. 



Dit super schattig kettinkje heb ik niet gekocht, maar gekregen van mijn vriendje. Wout heeft dit meegebracht uit Bretagne, het ziet er super schattig en lief uit. Ook leuk dat er een klokje in zit, ook al heb ik moeite met kloklezen. Haha dat wordt oefenen!


Tot slot heb ik nog deze stempeltjes gekocht bij Hema. Ik ben nog niet helemaal into back to school, maar deze vond ik toch wel heel erg leuk. Jullie hebben ze vast wel al voorbij zien komen bij andere blogger. Leuk voor je mappen en boeken wat mooier te maken.

Dit zijn mijn spulletjes die ik de laatste tijd gekocht heb. Wat zijn jullie favoriete winkels om spulletjes te kopen?

Hope you enjoy, 
Emily

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen! Leuk en handig dat stempelsetje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke dingetjes heb je gekocht zeg! :)

    Liefs, Shannon xoxo

    BeantwoordenVerwijderen