Pagina's

donderdag 14 augustus 2014

Pukkelpop, here I come!

Ik ben zo excited! Ik vertrek vandaag naar Pukkelpop om op de camping ons te installeren, zodat we morgen naar het festival zelf kunnen. Ik heb nog nooit echt naar zo een groot festival geweest, enkel kleinere die in de buurt liggen. Ik kijk er ontzettend hard naar uit!

Mijn rugzak is net gepakt en ik heb het gevoel dat ik meer dan de helft vergeten ben. Ticket, check! Dat is zo wat het belangrijkste denk ik? 



Haar op een vlechtje, simpele tshirt, Doctor Martens; ready to go! Ik was al maanden op voorhand mijn festival outfit aan het plannen. Met een wit kleedje en een gekleurde kimono. Jammer laat het weer mijn lang geplande outfit niet toe.


Ik ben dus maar gegaan voor een grijze broek, zwart tshirtje en een gouden ketting. Natuurlijk heb ik ook nog een jasje mee, in het khaki groen. Ik had liever gehoopt op een mooie zonnige festival dag, maar dit was te mooi om waar te zijn.


Over een uurtje ga ik vertrekken en ik heb er o zo veel zin in! Mijn favoriete groepen die ik ga zien als A Day to Remember en Ed Sheeran. Ik zal achteraf zeker laten weten hoe het geweest is. Nu even checken of ik zeker niets vergeten ben, en daarna ben ik klaar om te gaan. Pukkelpop, here I come!

Gaan jullie nog naar een festival?
Hope you enjoy,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar Pukkelpop gaat! Ik wou ook graag gaan, maar omdat ik niet zeker wist of ik al dan niet herexamens ging hebben, kon ik niet op tijd een ticket kopen! Veel plezier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil ook eens naar zo'n groot festival! Pukkel pop klinkt heel leuk, have fun! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pukkelpop lijkt me zo gaaf! Veel plezier, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je naar Pukkelpop gaat! Hopelijk wordt het weer wat beter ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf dat je gaat! :) Ik zou ook echt ooit nog een keer naar Pukkelpop of een ander groot festival willen. Heel veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoewel je al waarschijnlijk terug bent, hoop ik toch dat je het leuk hebt gehad. Lijkt mij ook gaaf om nog een keer heen te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen