Pagina's

dinsdag 26 augustus 2014

Passie voor make-up


Gisteren had ik een momentje waarvan ik even niet wist wat te doen. Ik was even het groten web aan het doorzoeken en zag deze bekende gezichten voorbij komen. Toen dacht ik: waarom doe ik dit zelf eens niet? Geen zin im de gezichten af te printen dus ik besloot ze over te tekenen. Dit heeft duidelijk gemaakt dat ik geen tekentalent ben haha. Wat ik ondervonden heb is dat het blijkbaar helemaal niet lukt om poeder op papier de laten blijven zitten. Dat zie je wel aan de zwarte oogschaduw, oeps. Achter dit artikeltje zit niet echt een bedoeling, enkel om nog eens duidelijk te maken dat ik toch wel een kleine obsessie heb voor make-up.

Wat zijn jullie obsessies?

Hope you enjoy,
Emily

13 opmerkingen:

  1. Toch leuk geprobeerd! Ik heb meerdere obsessie's en daar is bloggen er 1 van x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een heel boek gemaakt met dit soort tekeningen :-) Sommige make-up pakt helemaal niet op papier haha, beetje onhandig. Ik vind ze leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wauw, echt? Wat leuk, zijn er foto's van want ik ben erg benieuwd :) en ja dat heb ik gemerkt, het is moeilijk om poeder op papier te krijgen.

      Verwijderen
  3. Ondanks dat het niet helemaal lukte, toch leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik vind die rechtse wel mooi hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha wel leuk geprobeerd!
    Tja obsessies? Ik denk wel mijn blog. Zodra ik tijd heb ben ik daar mee bezig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geloof het of niet, maar ik vind het er best gaaf uitzien. Sterker nog, gooi het op een A4'tje zonder ruitjes en het hangt aan m'n muur. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk gedaan. Ik vind dat je echt talent hebt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen