Pagina's

donderdag 28 augustus 2014

OOTD - Printjes en nepwimpers


Het weer begint steeds meer herfstig aan te voelen. Ik hou er stiekem wel van, herfst is sowieso één van mijn favoriete seizoenen. Dit wilt dus ook zeggen dat ik me er naar ga kleden. Persoonlijk vind ik het wel fijn om in de herfst laagjes en verschillende printjes te combineren. Dat laatste heb ik dan ook toegepast op deze outfit.



Ik vond het er wel leuk uit zien om deze bloemetjes met streepjes te combineren. Omdat dit al eerder een herfstoutfit is heb ik het gecombineerd met kniesokken die je benen lekker warm houden bij wind en regen.



Op mijn kamer had ik nog nepwimpers liggen die ik nog geen enkele keer heb gebruikt dus ik besloot te experimenteren. Het is me dan ook nog nooit gelukt om ze er helemaal op te krijgen, terwijl het deze keer zonder veel moeite ging. Ik hield de rest van mijn make up rustig zodat mijn ogen konden spreken.



Kleding / Shirt - Brandy Melville / Rok - Bershka / Jas - H&M / Kniesokken - Primark / Schoenen - Primark / Ketting - H&M / Simpele ring - Brandy Melville / Driehoek ring - Six /

10 opmerkingen:

  1. Hele gave combinatie! Ik vind kniekousen ook erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. you are a pretty girl !!!
    so stylish and girly with that skirt =)
    be friend?
    xo

    melodyofmywords.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf! Ik durf nooit zo goed streepjes en andere printjes bij elkaar te combineren maar jou staat het super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kniesokken zijn echt geweldig ik de herfst/winter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kniekousen! En je shirtje is ook echt heel tof :)

    BeantwoordenVerwijderen