Pagina's

vrijdag 1 augustus 2014

Augustus 2014

Vandaag is het 1 augustus. Een nieuwe maand, met nieuwe vooruitzichten. Ik vind het altijd spannend om een nieuwe maand te starten. Net alsof er ineens veel gaat veranderen -wat nooit gebeurd-. Dit wordt een nieuw artikel dat ik maandelijks ga maken. Ik vertel jullie over mijn vooruitzichten over de komende maand.

Bron

Girlsnight

Eerst en vooral: GIRLSNIGHT! Hier kijk ik enorm hard naar uit, met alle meisjes van mijn vorige klas houden we een sleepover. Een marathon van High School Musical en heel veel eten, zo zal onze avond er hoogstwaarschijnlijk uit zien. We zijn ook allemaal erg close, wat het natuurlijk extra leuk maakt. De foto is al van een tijdje geleden en is ook niet helemaal compleet.


Pukkelpop

Dit wordt zonder twijfel een memorabele dag. Ik ga enkel vrijdag met camping erbij, ook met de mensen van mijn vorige klas. Ik kan niet wachten tot het zover is! Ik ga één van mijn favoriete groepen zien; A Day to Remember. Dit is een rockband met ge-wel-di-ge liedjes! Ik raad je aan op hun eens op te zoeken, ook al is het niet iedereen hun favoriete genre. Ook komen; Ed Sheeran, John Newman, DJ Fresh, Icona Pop, Kiesza, Macklemore, Tom Odell, ...

Bron

Vakantie

Klinkt misschien vanzelfsprekend, maar de maand augustus is een hele maand vakantie. Hoe geweldig is dat? Geen verplichtingen en gewoon dagen luieren. Versta me niet verkeerd, na deze maand heb ik meestal wel terug zin in school. Het is nu gewoon nog even genieten van de warme zomerdagen.

Dit zijn een aantal vooruitzichten voor de maand augustus. Hebben jullie ook enkele spannende vooruitzichten?

Hope you enjoy,
Emily

4 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je naar Pukkelpop gaat, ben jaloers haha. Have fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke dingen ga je doen in augustus! Wat fijn ook dat je zo close bent met de meiden uit je vorige klas, lijkt me erg gezellig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fijne vooruitzichten! Veel voorpret alvast gewenst :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een hoop leuke dingen waar je naar uit kunt kijken! X

    BeantwoordenVerwijderen