Pagina's

zondag 20 juli 2014

Vakantie, en nu?

De vakantie is nu al drie weken bezig. Ook al is het vrij rustig geweest, ik heb me niet verveeld. De eerste week ben ik naar Parijs geweest met mijn vriendje en zijn familie wat echt geweldig was. Die week zat dus gelukkig al helemaal vol. We zaten in een soort appartement in een klein dorpje buiten de grote hoofdstad. Drie volle dagen zijn we Parijs gaan bezoeken. Vanuit het dorpje hebben we dan de trein genomen wat soms wel een gedoe was, maar we zijn uiteindelijk overal wel terecht gekomen. De andere dagen hebben we verschillende dingen in Frankrijk bezocht die in de buurt lagen.








De weken erna had ik niets meer gepland dus had ik ook niet veel meer te doen. Toch heb ik er nog een leuke tijd van gemaakt. Eerst en vooral heb ik mijn kamer grondig opgeruimd (met een kleine hulplijn hihi). Iets waar ik het minste zin in had, maar toch wist da het moest gebeuren. Het is nu dan ook gebeurd en ik moet zeggen dat het wel een pak is die van je schouders valt. De volgende stap is mijn kamer vernieuwen, spannend!
Wat ook altijd leuk is, is eens kijken tussen je oude spullen. Onlangs was ik bij mijn grootouders die grote kuis aan het doen waren, en zij hadden nog een paar oude puzzels die we maakten in onze kindertijd teruggevonden. Ik heb ze direct mee naar huis genomen en nu ben ik aan het puzzelen! Ik vind het altijd zo'n leuke bezigheid. Nu we het over spullen van vroeger hebben; vandaag ben ik naar mijn straatgenoot Simon gegaan en hebben we zowat de hele namiddag de Sims gespeeld. Geweldig om opnieuw je jeugd naar boven te halen. We zijn alleen niet verder gekomen dan de personages maken en het huis bouwen geraakt haha. 

Bron

Niet te vergeten is het ook solden. Dus natuurlijk moest ik daar gebruik van maken, ik ben naar Antwerpen geweest om toch een paar koopjes te doen (en die heb ik dan ook gedaan). Ik zal jullie later nog een shoplog laten zien. En uiteraard ben ik ook deze zomer begonnen aan mijn blog! Ik vind het geweldig om hier mee bezig te zijn. Ik hoop om er dan ook nog een hele tijd aan te werken.

Wat hebben jullie zo al gedaan deze vakantie?

Hope you enjoy,
Emily





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen