Pagina's

zaterdag 26 juli 2014

Shoplog Antwerpen

Zoals ik al zei, ben ik onlangs naar Antwerpen gaan shoppen. Ik had jullie ook een shoplog beloofd; zo gezegd, zo gedaan. Hier ben ik met een shoplog! Eerst ging ik naar de Meir om daar al slenterend de winkels af te gaan. Daarna besloot ik om naar de Cammestraat te gaan en daar vond ik een geweldige tweedehandswinkel waar ik ook enkele spulletjes heb gekocht.

Eerst ging ik naar Urban Outfitters omdat ze daar altijd geweldige kleding hebben die net iets te duur zijn. Tijdens de solden hebben ze wel altijd goede deals dus besloot ik deze winkel eerst te doen. Ik kwam aan de paskamers met een heleboel kleding maar uiteindelijk heb ik enkel een sjaal gekocht waar ik ook wel heel erg blij mee ben. Voor de sjaal heb ik 2 euro betaald, geloof ik.


Daarna kwam ik aan de Zara en zag ik een leuk simpel topje hangen met open rug. Perfect voor in de zomer dus. Jullie hebben hem al voorbij zien komen in een Outfit of the Day. Deze kostte 4 euro. De zwarte plek is geen vuile vlek maar het etiketje aan de achterkant.



In Pull & Bear heb ik mijn beste deal gemaakt. Die kon ik dus ook niet laten liggen. Deze parka is perfect voor dagen die wat frisser zijn, die ga ik dan ook heel veel dragen. Ik heb er 20 euro voor betaald en hij kwam van -hou je vast- 70 euro! Ik heb mooi 50 euro uitgespaard.



In Forever 21 ben ik ook geslaagd, trouwens is het echt jammer dat hij weg gaat want het is toch een van mijn favoriete winkels alhoewel Primark ook niet slecht is. Ik kocht daar 2 stukken, een rokje en een playsuit. De exacte prijzen weet ik niet meer maar ze waren niet uit de solden. Het rokje ongeveer 12 euro en de playsuit rond de 20 euro.


Ik ben een echte fan van rokjes, ik heb ze dan ook in alle kleuren en maten. Deze print vond ik leuk en geschikt voor in de zomer maar ook voor in de winter met een panty er onder. De rok zit in je middel en is ook vrij kort, aan de zijkanten is het ook wat korter dan aan de voor-en achterkant.


Playsuits zijn geweldig om te dragen, je hoeft je geen zorgen te maken of je outfit bij elkaar past, want het is één geheel. Deze heb ik dan ook al enkele keren gedragen sinds ik die heb. Voor naar het strand of gewoon rustig thuis met vrienden.

In New Look vond ik iets wat ik al even zocht, een beker. Ik drink veel water maar na enkele dagen ben ik er vies van en dan blijft er altijd een restje staan. Elke keer als ik een flesje mee naar mijn kamer nam, liet ik altijd een deel staan. Het werd dus tijd voor een beker en ik zag een leuke in New Look.

Het grappige is dat mijn vriendin een klein cadeautje mee had voor mij uit Florida uit Pink van Victoria's Secret. Ook een beker, maar stiekem vind ik hem veel leuker dan degene die ik heb gekocht. Dus ik zal waarschijnlijk deze wel meer gebruiken, maar dan heb ik een reserve. Er zat ook een schattig knuffeltje bij.


Natuurlijk kon ik het niet laten om naar MAC te gaan. Ik hou van hun producten en ik had nog een concealer nodig dus ging ik daar mar eens langs. Ze hebben mij daar onwijs goed geholpen, dat vind ik altijd wel fijn. Ik zag ook een mooie lipstick dus heb ik die ook meegenomen.





Zoals ik al zei, heb ik ook nog een leuk vintage winkeltje gevonden, Tink Twice. Te vinden in de Cammestraat, zeker de moeite. Hun soldenactie was elk kledingstuk voor 3 euro. Daar heb ik gebruik van gemaakt. Ik heb drie spullen gekocht, twee rokken en een shirt. De rokken zijn beide te lang dus die ga ik nog proberen inleggen.




Dit waren mijn aankopen van in Antwerpen, ik heb vrij veel gekocht maar ik ben overal enorm blij mee. Het was ook eens tijd voor wat vernieuwing in mijn kledingkast.
Hebben jullie al gebruik gemaakt van de solden?

Hope you enjoy,
Emily

4 opmerkingen: