Pagina's

zondag 27 juli 2014

Review: Action blush en parfum

Vandaag kwam ik in de Action en ook al had ik niets nodig, toch kwam ik buiten met enkele spulletjes waaronder een blush en een parfum. Natuurlijk voelde ik me geroepen om deze uit te proberen. Ik ging direct aan de slag toen ik thuis kwam, wat ik er van vind kan je verder in het artikel lezen.

Laten we even een moment nemen voor de blush. Ik had er niet veel van verwacht, hij kostte iets van 1 euro. Maar wow. Wat een prachtige kleur, dit is duidelijk een dupe van Nars Orgasm. Een mooie peachy kleur met een gouden shimmer er door heen.


Het doosje waar de blush in zit, lijkt duidelijk op die van MAC.




De verpakking lijkt net wat goedkopen, maar daar heb ik geen problemen mee. Enkel denk ik dat de verpakking niet zo stevig is. Ik ben dan ook niet zo handig dus ik hoop dat hij het overleeft als ik hem laat vallen. De kleur ziet er daarentegen heel mooi uit. De blush kan je omhoog klikken en daar onder zit een spiegeltje met een sponsje waarmee je de blush kan aanbrengen. Heel compact en handig.



De kleur is prachtig. De pigment is heel erg mooi, dit is mijn één keer wrijven over de blush. Hier ben ik heel erg blij mee en zal ik dan ook nog heel veel gebruiken. Het is een echte zomerkleur, maar je zou hem even goed heel het jaar door kunnen dragen.


Op deze foto heb ik een heel licht laagje aangebracht, dit zou je nog kunnen opbouwen door meerdere laagjes aan te brengen maar zo vind ik het mooi. Het geeft een gezonde gloed over je gezicht. Dit is een favoriet!


De parfum heb ik gekocht voor 2 euro, wat toch wel héél weinig is. Er staat op de verpakking dat het een eau de parfum is. De geur is zacht en niet te overheersend, een lichte bloemengeur die ook niet al te zoet is. Hij blijft ook verrassend lang zitten. De verpakking ziet er leuk uit met bloemetjes.


Ook het flesje ziet er alles behalve goedkoop uit. Het flesje is licht roze en mat met een mooie afsluiting. Er zit 100ml in het flesje wat dus ook al niet weinig is. Ik ben fan, opnieuw.

Ik sta versteld van beide producten van Action, ik geloof dat ik er meer spullen zal kopen.
Wat vinden jullie van de beauty spullen van Action?

Hope you enjoy,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Ja he, ik vind hem echt heel erg mooi!

      Verwijderen
  2. Leuke dingetjes. De blush is echt heel erg mooi, echt een leuk kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blush is erg mooi ! En ik vind hem je ook erg mooi staan ! X

    BeantwoordenVerwijderen