Pagina's

maandag 28 juli 2014

Rainy day + Zorah jarig

Dit is toch niet de typische zomerdag die je in je gedachten hebt, he? Ik werd vanmorgen al wakker door hevige regen en sindsdien is het nog niet gestopt. Maar er is vandaag iemand speciaal jarig, namelijk mijn lieve kat, Zorah!


Zorah is vandaag, 28 juli, jarig en ze wordt 9 jaar. Wow, is dat al zo snel gegaan? Vroeger woonden we in een boerderij en toen we gingen verhuizen, kregen we een katje van de mensen die in ons vorig huis gingen wonen. Ze is niet echt vandaag jarig, maar we hebben ze op deze datum gekregen. Wat minstens even speciaal is.




Ze is niet de meest fotogenieke kat die er bestaan, maar het is een schatje! Ze is er nu toch ook al het grootste deel van mijn leven erbij geweest dus dat is toch wel speciaal. Nu is ze vandaag jarig, op deze regenachtige dag. Toch vind ik dit weer wel leuk, het is gezellig en geeft een totaal andere sfeer. Als je niet naar buiten hoeft natuurlijk. Dat ben ik ook niet van plan. Ik heb voor vandaag niet echt veel gepland, dus het zal een lazy day worden.





Nog enkele sfeerbeelden van de regen. Wat doen jullie vandaag met dit soort weer?

Hope you enjoy,
Emily

13 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je kat! Met dit soort deprimerende weer lig ik het liefst op mijn bed met een hete kop thee en een lekker muziekje aan :) x
    http://www.thoughtsinstyle.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, bij zit weer kan het gezellig zijn met een kopje thee en lekker veel dekens! x

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd met je katje! Haha <3 Het is echt naar weer vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met Zorah, wat een lieve foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! gefeliciteerd met jet katje!! echt schattig die foto met dat tongetje. IK ben echt een kattenbes hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aw, ik vind haar best fotogeniek hoor! Wat leuk om te vieren dat jullie haar 9 jaar geleden hebben gekregen, ze ziet eruit als een dotje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je kat! Ik vind het echt een schatje om te zien! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! :) wat een schatje. Mijn oudste kat heeft dezelfde leeftijd en lijkt echt heel veel op de jouwe! Wat gaat de tijd snel he!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, erg snel! Het lijkt alsof we ze nog maar juist hebben gekregen :)

      Verwijderen
  8. Gefeliciteerd met je kat! Wat een schatje <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Happy bday! Wel een beetje een bummer van het weer!
    Leuke blog! XO

    BeantwoordenVerwijderen