Pagina's

woensdag 30 juli 2014

OOTD - Nothing special

Voor de outfit van vandaag -die ik eigenlijk gisteren aanhad- is het niets speciaal. Zoals jullie wel aan de titel konden zien. Gewoon een casual zomerdag, die niet al te warm is, maar ook ver van koud, besloot ik deze simpele outfit te dragen. 




Ik besloot wit met roze te combineren, wat natuurlijk een standaard combinatie is, maar ik vond het leuk staan. Zowel de short als het blousje liggen al even in mijn kast, maar op deze combinatie was ik op één of andere manier nooit opgekomen. 


Details. Ik droeg een - hoe heet je dat? - armband die je verbindt met je vinger. Ik heb dit ook al even, maar op deze outfit vond ik het goed passen. Hier zie je ook meteen mijn make-up look.



Als schoenen droeg ik mijn geliefde witte All Stars. Ze zitten geweldig en de passen op elke outfit die je maar kan bedenken. Ik besloot hier niet te veel woorden aan te besteden. Beelden zeggen meer dan duizend woorden.

Kleding / Blouse - Forever 21 / Short - Pimkie / Armband - Forever 21 / Schoenen - Converse/

Hope you enjoy,
Emily

6 opmerkingen:

  1. wauw wat een leuke outfit! Ik vind de armband echt tof, staat zeker leuk bij deze outfit. :)

    Liefs Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik heb dezelfde all stars :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit, de armband is ook erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen