Pagina's

donderdag 17 juli 2014

OOTD - Fancy Pants


Hey! Wat een prachtige dag vandaag, helaas heb ik niet veel te doen. Toch besloot ik een Outfit of the Day te laten zien. Persoonlijk vind ik de outfit er leuk uitzien ook al is het erg simpel. Het broekje is fel oranje wat ik wel een beetje gewaagd vond toen ik het kocht maar nu ik het draag valt het best wel goed mee. Oeps, het lijkt ook wat gekreukt door te zitten. Mijn excuses! Nu verder naar de volgende foto's.

De achterkant van het topje is helemaal open en met de bandeau er onder geeft het best wel een leuk effect. De bandeau die ik aan heb is een echte favoriet. Het is handig voor kledij met een open rug zoals deze.



Juwelen kunnen we uiteraard niet vergeten. De meest linkse ring heb ik gehaald bij Six. De middelste ring is oorspronkelijk een knuckle ring maar omdat ik niet slim genoeg was om naar de maat te kijken had ik hem per ongeluk mee in large. Te groot voor een knuckle ring en te klein voor een gewone ring dus daarom droeg ik deze op een vreemde plaats maar ik vind het eigenlijk wel leuk. Deze is van Primark. De rechtse knuckle ring is van Brandy Melville. De armband die ik om heb, heb ik zelf gemaakt. De zonnebril is ook van Six en de ketting is vintage. 


Dit is mijn make-up look voor vandaag. Simpel en licht, goed voor een warme zomerdag!

Kleding / Top - Zara / High waisted short - Zara / Bandeau - Brandy Melville / Zonnebril - Six / Nagellak - Essie in Blanc /

Hope you enjoy,
Emily

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen