Pagina's

dinsdag 29 juli 2014

Favoriete series

Gisteren had ik de behoefte om een serie te kijken, maar ik kan niet kiezen tussen alle series. Dus ik besloot om Gossip Girl vanaf het begin opnieuw te kijken, because why not? Het was lang geleden dat ik de serie gezien had en nu ga je ook meer en meer op details letten. Ik vind het geweldig! Ik kijk/keek zo veel series dat ik dacht: waarom maak ik er geen artikel over?

Note: de series zijn niet geordend, het is gewoon een willekeurige volgorde want ik kan echt helemaal niet kiezen welke ik beter vind.

Gossip Girl

Laten we dan maar beginnen met Gossip Girl. Ik denk dat de meesten onder jullie de serie kennen, laat staan gezien hebben. Het leventje van de elite uit Upper East Side wordt daar mooi in beeld gebracht. Tot slot is er een site, die alle roddels verspreid. Als je houdt van heel erg veel drama, is dit zeker een serie voor jou.  

90210

Dit is altijd één van mijn favoriete geweest. Dit is ook een serie vol drama, je moet er van houden. Het gaat over een meisje Annie, die vanuit een klein boerengehuchtje, verhuist naar Beverly Hills. Ze wordt helemaal meegesleept in de drama en problemen van de populaire groep op school.

Awkward

Ik hou van deze serie. Je kan er gewoon even rustig naar kijken, zonder echt veel op te letten. Het duurt maar 20 minuten dus je kan die even vlug tussendoor kijken. Jenna was een onbekend meisje op school tot de populairste jongen, Matty, haar ziet staan. Ze is onhandig en heeft altijd de meest gênante momenten, op de meest gênante plaatsen. Ze is echt een typische tiener met veel problemen.

The Lying Game

Deze serie is ge-wel-dig. Jammer genoeg hadden ze te weinig kijkers en is de serie gestopt halfweg het verhaal. Toch raad ik je aan om ze te kijken. Als deze niet was gestopt ben ik er zeker van dat dit mijn favoriete serie was. Emma en Sutton zijn tweelingzussen. Alleen wonen ze allebei in een andere familie en weten ze niet van elkaar af. Emma woont in een arme familie, die ook erg agressief zijn. Terwijl Sutton een perfect leventje leidt met alles erop en eraan. Wanneer ze elkaars bestaan te weten en ontdekken meer en meer leugens. Begrijp me niet verkeerd, dit lijkt alles behalve op de Parent Trap met Lindsey Lohan. Hier zit veel spanning en, weeral, veel drama in.

Pretty Little Liars

Nog zo een serie die volgens mij ondertussen iedereen wel al kent. Maar deze kon natuurlijk niet aan het lijstje ontbreken. Vijf vriendinnen houden een girlsnight. Allison, diegene die de groep bij elkaar bracht, wordt vermist na hun sleepover. Een jaar later wordt haar lichaam terug gevonden. Sindsdien krijgen ze dreigende berichtjes van 'A'. Het is een zoektocht om te weten te komen wie die ene 'A' is. Veel spanning en er komt ook drama aan te pas.


Er zijn  nog veel meer series die ik jullie kan noemen, maar dit zijn mijn echte favoriete. Welke series ontbreken nog volgens jou? En welke van deze zijn jullie favoriet?

Hope you enjoy,
Emily




10 opmerkingen:

  1. Er zijn inderdaad nog zoveel leuke series, ik kijk echt abnormaal veel; Grimm, Ravenswood, Chicago Fire, Chicago PD, Suburgatory, Under the Dome, Switched at Birth, Greys Anatomy, Faking It, The 100, Supernatural, Girls, Bad Teacher, Gilmore Girls, Hart of Dixie, Orphan Black, Parenthood, Star Crossed, 24, Hostages, Revolution, 2 broke girls, mike&molly, Melissa&Joey, Once upon a Time, About a Boy, Almost Human, The Tomorrow people, moordvrouw, unforgettable... en ja, ik kan nog doorgaan haha!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik volg er ook meer dan deze maar ik besloot het kort te houden. Ik ken vele van die series niet, ik houd het in mijn gedachten ;)

      Verwijderen
  2. Jaa, geweldige series! Ik hou van Awkward, zo verslavend! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh, fijn rijtje om eens wat te bekijken in de vakantie! Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Allemaal leuke series!!! Maar Awkward blijft mijn favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ken de series niet echt dus de vakantie komt van pas ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik volg precies ook al die series!! Zijn allemaal zoooo leuk :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb zelf gossip girl helemaal afgekeken, en ik ben ook bij met awkward. Geweldige series zijn dat! xo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben gek op series! Ik heb er 4 blogposten aan moeten wijden om ze allemaal te bespreken (de laatste komt donderdag online, haha!). Als ik moest kiezen zijn mijn meest favoriete series Charmed en Once Upon a Time, maar al die anderen volgen vrij snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ik volg ook nog veel meer series dus ik denk er nog een tweede artikel aan te wijden. En leuk, ik zal zeker een kijkje nemen ;)

      Verwijderen