Pagina's

woensdag 23 juli 2014

Essie - Blanc

Laten we even spreken over mijn favoriete nagellak van dit moment. Sowieso is Essie al een topmerk. Hands down voor deze nagellak, deze blijft een volle week op mijn nagels zitten zonder te chippen of af te bladeren. Ook de kleur vind ik prachtig, sommigen hebben het niet voor witte nagellak maar ik vind het zo classy staan. Ik zocht al even naar een witte degelijke nagellak, dus besloot ik voor die van Essie te gaan in de kleur Blanc.

Wat een nagellak! Ik heb hier twee laagjes over elkaar en de dekking is perfect. Voor een witte nagellak is dat opmerkzaam. Hier heb ik hem ook al enkele dagen op mijn nagels en er is nog steeds niets aan.


Ik ben er helemaal weg van. Dit is zeker een favoriete nagellak die ik de komende maanden heel veel op mijn nagels zal hebben.
Wat is jullie favoriete nagellak?
Hope you enjoy,
Emily

1 opmerking:

  1. Ben ook al lang op zoek naar een witte, dekkende nagellak! Misschien geef ik deze wel een kans ;-)

    BeantwoordenVerwijderen